Bij SV Ridderkerk hadden we een tijdje geleden een wel heel bijzonder jubileum te vieren. Piet Vos is namelijk al lid geworden van SV Lombardijen in het oprichtingsjaar 1964, en dat betekende dus dat hij in september 2014 maar liefst 50 jaar lid was van de KNSB. Het grootste deel van die periode als lid van SV Lombardijen, en sinds de fusie 3 jaar geleden als lid van SV Ridderkerk. Reden genoeg om daar uitgebreid bij stil te staan, want zo'n jubileum is natuurlijk zeldzaam.

Door vakantie van Piet heeft het even geduurd voordat we een geschikte datum konden prikken om het jubileum te vieren, maar op donderdag 4 december was het dan toch zo ver. De voorzitter van de RSB, Angelo Ayala, was aanwezig en hield een korte toespraak, waarna het moment was gekomen om aan Piet de gouden erespeld uit te reiken. Daarnaast was er ook een kleine attentie voor Piet namens onze vereniging. Bij de leden die getuige waren van het jubileum waren ook Richard Melde en Louis Visser. Beiden komen nog maar zelden op de club, maar waren speciaal voor het jubileum gekomen, hetgeen de plechtigheid natuurlijk extra sfeer gaf. Na afloop werd nog een groepsfoto gemaakt met alle aanwezig leden.

Piet, van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! We hopen dat je nog lang met veel plezier bij onze club zult blijven spelen.